image/svg+xml
25% Laddar app...

Fylleri

Örebro

En man har omhändertagits för fylleri vid Resecentrum

Läs mer

Observera: Sidan behöver javascript för att fungera optimalt, men nedan följer en nedbantad version.

22 juni 11.50, Fylleri, Örebro

En man har omhändertagits för fylleri vid Resecentrum

En lokförare larmar polisen efter att en man uppträtt berusad i närheten av tågspåret i centrala Örebro. Patrullen åker ut till platsen och anträffar den aktuella personen.
En man i 40-årsåldern har omhändertagits enligt LOB, lagen om omhändertagande av berusade personer.

Källa: Polismyndigheten