22 juni 17.06, Trafikolycka, Västervik
Man till sjukhus, Västra Ed.
En man har förts till sjukhus efter en singelolycka på E22 norr om Västra Ed, i södergående riktning. Mannen, som är i 80-årsåldern, har av okänd anledning kört in i mitträcket.
Polisen har ingen närmare information om hans skadeläge.
Rubricering i ärendet är ännu ej fastställd.
Källa: Polismyndigheten