24 juni 13.46, Fylleri, Härnösand
Berusad man omhändertogs i Bondsjöstaden.
Under eftermiddagen kontaktades polisen gällande en berusad man som låg på sidan av en gångbana. Polispatrull åkte dit och påträffade den äldre mannen, han omhändertogs enligt LOB, lagen om omhändertagande av berusade personer.
Uppdatering klockan 17:01: Under eftermiddagen har ytterligare två personer omhändertagits för fylleri i Härnösand. Det gäller två äldre män i centrum.
Källa: Polismyndigheten