25 juni 19.15, Räddningsinsats, Landskrona
Ung man skadad, Landskrona.
En man i 18-årsåldern har förts med ambulans till sjukhus efter att han har fått en elstöt i samband med att han har "tågsurfat". Mannen larmade själv SOS. Han ska enligt egen utsago har färdats på tåget från Helsingborg och fått elstöten i höjd med norra Landskrona.
En patrull har skickats till sjukhuset för att höra honom närmare om omständigheterna.
Uppdatering: Mannen får böter för olovligt beträdande av spårområde.
Källa: Polismyndigheten