27 juni 11.56, Fylleri, Sundsvall
Norrmalm, polisen kontaktas om en man som ligger på en väg.
Polisen åker till platsen och påträffar mannen. Han är berusad och man gör bedömningen att han är för berusad att kunna ta hand om sig själv. Han omhändertas enligt LOB (Lag om omhändertagande av berusade personer).
Källa: Polismyndigheten