En man har omhändertagits för fylleri vid Resecentrum
Örebro
Körkort omhändertogs efter vinglig färd.
Luleå
Grov stöld mot par i 90-årsåldern.
Malmö
En olycka har inträffat i Haga, Nora
Nora
Några personer hittade narkotika i en påse bland några buskar i Husby.
Stockholm

27 juni 11.56, Fylleri, Sundsvall

Norrmalm, polisen kontaktas om en man som ligger på en väg.

Polisen åker till platsen och påträffar mannen. Han är berusad och man gör bedömningen att han är för berusad att kunna ta hand om sig själv. Han omhändertas enligt LOB (Lag om omhändertagande av berusade personer).

Källa: Polismyndigheten