27 juni 17.05, Trafikbrott, Gotlands län

Bilförare kört på bilist och fick böter.

På länsväg 143 vid Sjonhems kyrka har en bilist kört in i en bilförare. Ingen person har skadats. En av förarna få en ordningsbot vilket innebär böter för farlig omkörning. 

Källa: Polismyndigheten